I made this widget at MyFlashFetish.com.

MySpace CommentsMySpace CommentsMySpace CommentsMySpace CommentsMySpace CommentsMySpace Comments
SELAMAT DATANG KE ANGGUN CANTIK ANUGERAAH TERINDAH

Script ini di sediakan oleh Famili Azam

Khamis, 24 Disember 2009

TINDAKBALAS EUMORA


TINDAKBALAS SELEPAS MENGGUNAKAN EUMORA - "Healing Crisis" tidak berlaku pada setiap orang.

Kulit menjadi kering.
PENYELESAIAN gunakan moisturiser (minyak vitamin E, grapeseed oil atau minyak zaitun)

Keluar bintik-bintik halus di muka.

Proses 'DETOX" berlaku. Anda mungkin mengalami pertumbuhan bintik-bintik halus dan berpasir untuk satu tempoh, di antara 3 - 10 hari bergantung kepada keadaan toksid yang terkandung di bawah kulit anda.

Pengelupasan EUMORA tidak menghakis kulit anda sebaliknya menggugurkan lapisan yang tidak dapat dibaiki. Oleh itu kulit anda sebenarnya tidak mengelupas tetapi lebih sesuai disebut bersalin kulit.

Merasa gatal?

Itu tandanya ada mempunyai resdung.

EUMORA akan melakukan proses DETOX dan akan mengeluarkan bahan-bahan kotor dari kulit anda termasuk resdung. Sewaktu proses ini, anda akan mengalami sedikit rasa kegatalan.

Kulit menjadi lebam/ kusam
EUMORA bekerja dengan memulihkan sel-sel kulit yang lemah atau mati. Proses ini juga melibatkan perubahan hormon. Anda mungkin mengalami kelebaman sekiranya tidak mempunyai waktu tidur yang cukup. Proses ini adalah sementara.

Tumbuh jerawat?

Ini ada normal dan sepatutnya begitu kerana ianya merupakan salah satu proses detox!

Rasa pedih pada kulit?

Jangan bimbang kerana ianya merupakan kesan normal bagi penggunaan Eumora, proses pembaik pulih sel sedang berlaku ianya juga berkemungkinan kerana penggunaan yang kerap.


PERHATIAN!!

Eumora mengandungi 95% bahan aktif. Jadi kurangkan penggunaan kepada sekali sehari pada waktu pagi (ini kerana HmA menjadi aktif pada waktu siang/keadaan cuaca yang panas).

Jika ingin menggunakan sebagai pembersih make-up maka kurangkan waktu kepada 1 minit kemudian bilas. Lakukan selama seminggu kemudian kembali pada cara biasa.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Nota: Hanya ahli blog ini sahaja yang boleh mencatat ulasan.